Saturday, February 19, 2011

:: ahh aku tacing sekarang nih ::

cis air tade, baru berangan nak minum air tak tawar sekarang nie... tengok2 air tade kat blok... macam mana nak masak air buat air sedap2?


aku nak keluar, siape nk keluar dengan aku?? mesti tade siape...


aku bukan siape-siape pada siape-siape... ahh biarkanlahh...


fuhh naseb tenet agak laju... layan je lahhh... please laju lagii... setiap kali tunggu loading tahu tak perasaan aku macam mana.. rase nak memberontak jek... nak lari keluar dari ukm.... haaaaahahaha


cis untuk sekian kalinye aku update blog, tapi bukan entry yang menggembirakan hati....


pemberontakan dalam jiwa.. terngiang2 lagu mainan jiwa... cis tajuk je yang kena dengan situasi aku.. lirik tak langsung... cis...


ahhh barang dah banyak habes, lai2 pulun pegi kajang sorang2... macam la beran sangat... hahahaha cis lagii....


ahhh waling bang nyanyi lagu baik2 sayang... tak cool langsung... nyanyilahh lagu yang menggembirakan hati aku... haiihhh ungu ni pon satu.... -_-''


wahhh enset hari minggu, hari hari pong memang tak bunyi...kalau bunyi pon bukan untukku, cewahh... apedehal biasa kot!


konon hasrat hati mandi bawah shower sampai kecut merut badan supaya kemalas-malasan keluar mengalir  sekali dari badan... tade punye nak hilang


konon hasrat hati nak keluar berjogingan keluarkan peluh untuk refreshh, amek angin segar... tapi tade punyelahhh.....


bermacaman kehasratan kehatian ketidak kesampaian...


tak baek tau macam nie... ape yang tak baek aku pon tak tau... tapi rasenye sangat tak baek... hahaha


sudah!! enough with kemerepekan ini...


long live sue sweet... long live sue sweet... long live with bright heart sue sweet!!!


gambate nehh!!

No comments:

Post a Comment