Wednesday, January 19, 2011

:: Hanyut ::

sebenanya banyak bende yang ade kat dalam fikiran.. lagi2 lepas da ade blog nie, bile2 mase pon bagai mengarang karangan.. berfikir2 tajuk2 yang sesuai untuk buat entry baru, memikir-mikir ayat yang agak sedap untuk letak dalam entry.. pergh gila kan?? walaupon aku bukan la tergolong dalam golongan blogger yang tegar, tapi macam tu la, ade jek idea tros letak dalam handphone... haha


arghh sebenanye tak de motif langsung nak buat entry malam nie tapi nak buat jugak dek bosan punye pasal.. mood pon macam ape jek.. okhe je sebenarnye just rase semacam tak best ckit... perut pon lapar makanan tak sampai lagi... 


aku rase aku macam dah hanyut dengan kesenangan dan kemudahan yang dikurniakan pada aku... harap aku still berpesak pada paksi yang betul... takut aku bagai ditiup angin, ditiup angin ke barat aku ke barat, ditiup angin ke timur maka ke timurlah aku... 


cis cis cis aku rase macam banyak mende yang aku nak tulis, sampai jek depan lappy idea terus menghilang.. nti ade idea aku update balik.. ceh perangai macam femes! hahaha btw grrrrr gerammmmmmm~~!!


*now bipolar mood activated... 

No comments:

Post a Comment